Sijaisen määrääminen kaupunkiympäristön toimialalla tietohallintopäällikölle 1.1.2021 alkaen

HEL 2021-000168
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 4

Kaupunkiympäristön toimialan tietohallintopäällikön sijaisten määrääminen 1.1.2021 alkaen

Hallintojohtaja

Päätös

Hallintojohtaja päätti, että tietohallintopalveluiden päällikön sijaisina muissa kuin viranhaltijatehtävissä toimivat sijaantulojärjestyksessä:

- ICT-asiantuntijapalvelut - yksikön päällikkö
- ICT-järjestelmäpalvelut -yksikön päällikkö
 

Tietohallintopäällikön sijaisena viranhaltijatehtävissä toimii:

- hallintojohtaja (viranhaltija)
- hallintopäällikkö (viranhaltija)
- lakipalvelut -yksikön päällikkö (viranhaltija)
- hankintapäällikkö (viranhaltija)
 

Lisäksi hallintojohtaja päätti todeta, että edellä mainittujen yksikön päälliköiden ollessa estyneinä, palvelun päällikön sijaisena toimii hallintojohtajan määräämä henkilö.

Tämä päätös tulee voimaan 1.1.2021 ja korvaa hallintojohtajan päätöksen 27.6.2018 §24.

Päätöksen perustelut

Kaupunkiympäristön toimialan toimintasäännön 7 luvun mukaan hallintojohtaja päättää hallinnon palvelujen päälliköiden sijaisuusjärjestelyistä.

Päätös tullut nähtäväksi 12.01.2021

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Sulje

Lisätietojen antaja

Kari Vuorinen, tietohallintopäällikkö, puhelin: 09 310 38240

kari.vuorinen@hel.fi

Päättäjä

Silja Hyvärinen
hallintojohtaja