Inventaario, kalusteet, Töysänkadun toimitilat, kasvatuksen ja koulutuksen toimiala

HEL 2022-001807
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 6
Tämä toimielin tai virka on lakkautettu

Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallinnon toimitilojen kalusteiden inventointi

Hallintojohtaja

Päätös

Hallintojohtaja päätti hyväksyä kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallinnon toimitilojen kalusteiden inventaarion liitteen 1 mukaisesti. Lisäksi hallintojohtaja päätti, että talouden tuki –yksikkö selvittää jatkotoimenpiteitä vaativat tehtävät liitteen 2 mukaisesti 30.4.2022 mennessä.

Päätöksen perustelut

Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallinnon toimitilojen kalusteiden inventaario toteutettiin menettelytapaohjeen (Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan irtaimiston hoito ja inventaariot, 1.2.2021) mukaisesti ajanjaksolla 7. – 10.12.2021.

Inventointi toteutettiin Luukku–irtain –järjestelmässä.

Inventointi toteutettiin seuraavissa hallinnon toimitiloissa: Töysänkatu 2, Junailijankuja 3 ja Mäkelänkatu 84.

Jatkotoimenpiteitä vaativat tehtävät liittyvät Töysänkatu 2 ja Mäkelänkatu 84 kalusteluettelon selvittelyyn sekä tilapalveluiden hallinnoimaan kalusteiden varaston kalusteluettelon tallennukseen Luukku-irtain -järjestelmään.

Päätös tullut nähtäväksi 28.02.2022

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Sulje

Lisätietojen antaja

Elina Hurmekoski, taloussuunnittelija, puhelin: 09 310 86343

elina.hurmekoski@hel.fi

Anneli Hankala, talouspäällikkö, puhelin: 040 520 5346

anneli.hankala@hel.fi

Päättäjä

Kati Takanen
hallintojohtaja

Liitteet (pdf)

1. Hallinnon inventointi
Liitettä ei julkaista internetissä.
2. Vaatii jatkotoimenpiteitä
Liitettä ei julkaista internetissä.

Päätösasiakirjoissa on mainittu liitteitä, joita ei julkaista internetissä. Pois jätetään liitteet, jotka sisältävät salassa pidettäviä tietoja, joissa olevien tietojen julkistaminen voi vaarantaa yksityisyyden suojan, tai joita ei ole teknisistä syistä saatu sähköiseen muotoon. Keskeisimmät säädökset, joita asiassa sovelletaan, ovat laki viranomaisten toiminnan julkisuudesta (julkisuuslaki 621/1999), laki sähköisen viestinnän palveluista (917/2014), tietosuojalaki (1050/2018), laki sosiaali- ja terveydenhuollon asiakastietojen käsittelystä (703/2023) sekä laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016). Päätösasiakirjoja voi tiedustella myös Helsingin kaupungin kirjaamosta.