Hankinta, projektipäälliköiden palvelut, Raide-Jokeri-projekti, Liikenneliikelaitos (HKL)

HEL 2017-006074
Ärendet har nyare handläggningar
Ärende 9. / 169 §

Projektipäälliköiden palvelut Raide-Jokeri-projektille

Direktionen för trafikaffärsverket

Päätös

Liikenneliikelaitoksen johtokunta päätti oikeuttaa Liikenneliikelaitoksen (HKL) tilaamaan suorahankintana Kaupunkiympäristön toimialalta kolmen projektipäällikön palvelut Raide-Jokeri-projektin tarpeisiin yhteensä enintään 590.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan kaudelle 2020-2024.

Päätös on ehdotuksen mukainen.

Stäng

Raide-Jokeri-projektin Helsingin kaupungin puoleisen osan katu- ja johtosiirtojärjestelyihin liittyvissä asioissa sidosryhmätyöskentely Raide-Jokeri-projektin sekä Kaupunkiympäristön toimialan välillä täytyy toimia sujuvasti ja mutkattomasti.

Ratkaisulla pyritään sujuvoittamaan Raide-Jokeri-projektille tärkeää kaupungin virastojen ja liikelaitosten välistä sidosryhmätyöskentelyä.

Hankinta toteutetaan kaupungin sisäisenä hankintana.

Aikaisemmat päätökset:

Yksikön johtajan päätös 85 §, 23.5.2017: 73.000,00 euroa (alv 0 %) entisen Kaupunkisuunnitteluviraston projektipäällikön tehtävät
Yksikön johtajan päätös 86 §, 23.5.2017: 73.000,00 euroa (alv 0 %) entisen Helsingin kaupungin rakennusviraston (HKR) projektipäällikön tehtävät
Yksikön johtajan päätös 115 §, 29.6.2018: 146.000,00 euroa (alv 0 %) kahden Kaupunkiympäristön projektipäällikön tehtävien jatko
Toimitusjohtajan päätös 69 §, 16.8.2018: 73.000,00 euroa (alv 0 %) kolmannen Kaupunkiympäristön projektipäällikön tehtävien tilaaminen
Toimitusjohtajan päätös 117 §, 18.8.2019: 135.000,00 euroa (alv 0 %) Projektipäälliköiden palvelut Raide-Jokeri-projektille

Helsingin kaupungin organisaatiomuutoksen jälkeen Kaupunkisuunnitteluvirasto ja HKR ovat osa Kaupunkiympäristön toimialaa. Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 1.090.000,00 euroa (alv 0 %).

Stäng

Kaupunkiympäristön toimiala Liikenneliikelaitos Toimitusjohtaja 18.08.2019 § 117

Päätös

Toimitusjohtaja päätti tilata suorahankintana Kaupunkiympäristön toimialalta kolmen projektipäällikön palvelut Raide-Jokeri-projektin tarpeisiin yhteensä enintään 135.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan kaudelle 2019.

Päätöksen perustelut

Raide-Jokeri-projektin Helsingin kaupungin puoleisen osan katu- ja johtosiirtojärjestelyihin liittyvissä asioissa sidosryhmätyöskentely Raide-Jokeri-projektin sekä Kaupunkiympäristön toimialan välillä täytyy toimia sujuvasti ja mutkattomasti.

Ratkaisulla pyritään sujuvoittamaan Raide-Jokeri-projektille tärkeää kaupungin virastojen ja liikelaitosten välistä sidosryhmätyöskentelyä.

Hankinta toteutetaan kaupungin sisäisenä hankintana.

Aikaisemmat päätökset:

Yksikön johtajan päätös 85 §, 23.5.2017: 73.000,00 euroa (alv 0 %) entisen Kaupunkisuunnitteluviraston projektipäällikön tehtävät
Yksikön johtajan päätös 86 §, 23.5.2017: 73.000,00 euroa (alv 0 %) entisen Helsingin kaupungin rakennusviraston (HKR) projektipäällikön tehtävät
Yksikön johtajan päätös 115 §, 29.6.2018: 146.000,00 euroa (alv 0 %) kahden Kaupunkiympäristön projektipäällikön tehtävien jatko
Toimitusjohtajan päätös 69 §, 16.8.2018: 73.000,00 euroa (alv 0 %) kolmannen Kaupunkiympäristön projektipäällikön tehtävien tilaaminen

Helsingin kaupungin organisaatiomuutoksen jälkeen Kaupunkisuunnitteluvirasto ja HKR ovat osa Kaupunkiympäristön toimialaa. Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 500.000,00 euroa (alv 0 %).

Kaupunkiympäristön toimiala Liikenneliikelaitos Toimitusjohtaja 16.08.2018 § 69

Liikennelaitos -liikelaitos (HKL) Infra- ja kalustoyksikkö Yksikön johtaja 23.05.2017 § 85

Lisätiedot

Tomi Kotala, projektipäällikkö, puhelin: 310 34769

tomi.kotala@hel.fi

Kaupunkiympäristön toimiala Liikenneliikelaitos Infra- ja kalustoyksikkö Yksikön johtaja 29.06.2018 § 115

Päätös

Vs. yksikön johtaja päätti tilata suorahankintana Kaupunkiympäristön toimialalta kahden projektipäällikön palvelut Raide-Jokeri-projektin tarpeisiin yhteensä enintään 146.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan kaudelle 2018 – 2019.

Päätöksen perustelut

Raide-Jokeri-projektin Helsingin kaupungin puoleisen osan katu- ja johtosiirtojärjestelyihin liittyvissä asioissa sidosryhmätyöskentely Raide-Jokeri-projektin sekä Kaupunkiympäristön toimialan välillä täytyy toimia sujuvasti ja mutkattomasti.

Projektipäälliköiden palkkaamisella Kaupunkiympäristön toimialalta pyritään sujuvoittamaan Raide-Jokeri-projektille tärkeää kaupungin virastojen ja liikelaitosten välistä sidosryhmätyöskentelyä.

Hankinta toteutetaan kaupungin sisäisenä hankintana.

Aikaisemmat päätökset:

Yksikön johtajan päätös 85 §, 23.5.2017: 73.000,00 euroa (alv 0 %), entisen Kaupunkisuunnitteluviraston projektipäällikön tehtävät
Yksikön johtajan päätös 86 §, 23.5.2017: 73.000,00 euroa (alv 0 %), entisen Helsingin kaupungin rakennusviraston (HKR) projektipäällikön tehtävät

Helsingin kaupungin organisaatiomuutoksen jälkeen Kaupunkisuunnitteluvirasto ja HKR ovat osa Kaupunkiympäristön toimialaa. Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 292.000,00 euroa (alv 0 %).

Lisätiedot

Tomi Kotala, projektipäällikkö, puhelin: 310 34769

tomi.kotala@hel.fi

Liikennelaitos -liikelaitos (HKL) Infra- ja kalustoyksikkö Yksikön johtaja 23.05.2017 § 86

Päätös

Yksikön johtaja päätti tilata suorahankintana Helsingin kaupungin rakennusviraston (jäljempänä HKR) projektipäällikön Raide-Jokeri-projektin tarpeisiin yhteensä enintään 73.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.

Päätöksen perustelut

Raide-Jokeri-projektin Helsingin kaupungin puoleisen osan katu- ja johtosiirtojärjestelyihin liittyvissä asioissa sidosryhmätyöskentely Raide-Jokeri-projektin sekä HKR:n välillä täytyy toimia sujuvasti ja mutkattomasti. HKR:n projektipäälliköllä on parhaat edellytykset toimia sekä asiantuntija että tiedonvälittäjänä Raide-Jokeri-projektin ja HKR:n välillä.

Ratkaisulla pyritään sujuvoittamaan Raide-Jokeri-projektille tärkeää kaupungin virastojen ja liikelaitosten välistä sidosryhmätyöskentelyä hankkeelle parhaaksi periaatteiden mukaisesti.

Hankinta suoritetaan kaupungin sisäisenä hankintana.

Liikennelaitos -liikelaitos (HKL) Infra- ja kalustoyksikkö Yksikön johtaja 23.05.2017 § 85

Lisätiedot

Tomi Kotala, projektipäällikkö, puhelin: 310 34769

tomi.kotala@hel.fi
Stäng

Detta beslut publicerades 25.10.2019

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Föredragande

yksikön johtaja
Artturi Lähdetie

Mer information fås av

Tomi Kotala, projektipäällikkö, puhelin: 09 310 34769

tomi.kotala@hel.fi