Sijaisen määrääminen sosiaali- ja terveystoimialalla tukipalvelujen yksiköiden päälliköille

De ärenden som har publicerats före 2019 får beslutets rubrik.
HEL 2017-006529
Ärendet har nyare handläggningar
§ 5
Denna beslutsfattare är inte längre aktiv

Sijaisen määrääminen sosiaali- ja terveystoimialalla tukipalvelujen yksiköiden päälliköille

Chef för stödtjänster

Päätös

Tukipalvelupäällikkö päätti muuttaen päätöstään 30.1.2018 § 4, että tukipalvelujen yksiköiden päälliköiden sijaisina toimivat 7.2.2019 alkaen alla luetellussa järjestyksessä:

Tilapalvelut-yksikkö tilapalvelupäällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä

- arkkitehti (028084)
- arkkitehti (019409)
- toimitila-asiantuntija (023063)
- insinööri (025705)

Kuljetuspalvelut -yksikössä kuljetuspalvelupäällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä

- suunnittelija (019185)
- kuljetussuunnittelija (031575)

Aulapalvelut-yksikössä aulapalvelupäällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä

- vastaava vahtimestari, vahtimestarialue 2 (019144)
- vastaava vahtimestari, vahtimestarialue 1 (038043)

Turvallisuus ja riskienhallinta -yksikössä turvallisuuspäällikön sijaisena toimii muissa kuin viranhaltijatehtävissä

- turvallisuusasiantuntija (013758)

Kumppanuuspalvelut -yksikössä välinehuoltopäällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä

- kuljetuspalvelupäällikkö (036481)
- suunnittelija, laitoshoito (030418)

Lisäksi tukipalvelupäällikkö päätti todeta, että edellä mainittujen henkilöiden ollessa estyneinä, yksikön päällikön sijaisena toimii tukipalvelupäällikön määräämä henkilö.

Päätöksen perustelut

Sosiaali- ja terveystoimialan toimintasäännön 2.7 kohdan mukaan yksikön päällikön ollessa estyneenä hänen tehtäviään hoitaa palvelun päällikön määräämä viranhaltija tai toimenhaltija.

Detta beslut publicerades 08.03.2019

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Mer information fås av

Eija Linnankoski, toimistosihteeri, puhelin: 09 310 42510

eija.linnankoski@hel.fi

Beslutsfattare

Ulla Vuolle
tukipalvelupäällikkö