De ärenden som har publicerats före 2019 får beslutets rubrik.
HEL 2017-006837
Ärendet har nyare handläggningar
§ 17

Työhyvinvointimäärärahat 2018 -ohje

Personaldirektör

Päätös

Henkilöstöjohtaja päätti liitteen 1 mukaisesti kaupungin keskitettyjen työhyvinvointimäärärahojen käytöstä työhyvinvointihankkeiden rahoittamiseen vuonna 2018.

Päätöksen perustelut

Työhyvinvointihankkeiden rahoitusmalli on uudistettu kaupungin 1.6.2017 voimaan astuneeseen organisaatiomalliin sopivaksi. Vanhan hankkeiden rahoitusmallin eli kaupunginkanslian järjestämän hankehaun ei katsottu tukevan kumppanuutta ja yhteistyötä kaupunginkanslian ja toimialojen välillä uudessa organisaatiossa. Hankerahoituksen huomioimisella suoraan toimialojen ja kaupunginkanslian budjeteissa pyritään tekemään hankkeiden suunnittelusta ja toteutuksesta ketterämpää, pitkäjänteisempää ja strategisempaa. Uutta rahoitusmallia käsiteltiin kaupungin työsuojeluneuvottelukunnassa 4.4.2017 ja 6.6.2017.

Detta beslut publicerades 08.12.2024

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Stäng

Mer information fås av

Marjatta Peltonen, HR-asiantuntija, puhelin: 09 310 36446

marjatta.peltonen@hel.fi

Beslutsfattare

Marju Pohjaniemi
henkilöstöjohtaja

Bilagor

1. Työhyvinvointihankkeiden rahoitus vuonna 2018
Bilagan publiceras inte på internet.

I beslutsdokumenten nämns bilagor som inte publiceras på nätet. Bort lämnas bilagor som innehåller sekretessbelagda uppgifter, bilagor som innehåller uppgifter som kan äventyra integritetsskyddet eller sådana som man inte av tekniska orsaker kunnat överföra till elektroniskt format. (Offentlighetslagen 621/1999, Lagen om tjänster inom elektronisk kommunikation 917/2014, Dataskyddslagen 1050/2018, Lagen om behandling av personuppgifter inom social- och hälsovården 703/2023, Lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016). Upplysningar om stadsstyrelsens beslutshandlingar fås också från Helsingfors stads registratorskontor.