Tietohallintopalvelut -yksikön sijaisten määrittäminen

De ärenden som har publicerats före 2019 får beslutets rubrik.
HEL 2017-006939
Ärendet har nyare handläggningar
§ 11
Denna beslutsfattare är inte längre aktiv

Tietohallintopalvelut -yksikön sijaisten määrittäminen

Informationsförvaltningschef

Päätös

Tietohallintopäällikkö päätti, että

tietotekniikkapalvelujen päällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä seuraavasti:

- vastaava ict-asiantuntija Tiina Ortela
- telepalvelusuunnittelija Risto Janhonen
- it-suunnittelija Jouni Mulari

tietojärjestelmäpalvelujen päällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä seuraavasti:

- tietohallintolääkäri Kirsiliina Leinonen
- atk-asiantuntija Anne Lindén
- atk-asiantuntija Lassi Laine

tilastopalvelujen päällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä seuraavasti:

- vastaava suunnittelija Päivi Tossavainen
- suunnittelija Anne Lappalainen
- projektipäällikkö Leea Kallio

Lisäksi tietohallintopäällikkö päätti todeta, että edellä mainittujen henkilöiden ollessa estyneinä, sijaisina toimii tietohallintopäällikön erikseen määräämä henkilö.

Päätöksen perustelut

Sosiaali- ja terveystoimialan toimintasäännön 2.7 luvun mukaan palvelun päällikkö päättää yksiköiden päälliköiden ja alayksiköiden päälliköiden sijaisuusjärjestelyistä.

Detta beslut publicerades 28.03.2018

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Mer information fås av

Nina Pirinen, hallintosihteeri, puhelin: 09 310 58382

nina.pirinen@hel.fi

Beslutsfattare

Petri Otranen
tietohallintopäällikkö