Kotihoidon digitaalisen lukitusratkaisun hankinta Helsingin kaupungin Palvelukeskus Helsingiltä
Kotihoidon lukitusratkaisun sopimuksen irtisanominen
Päätös
Sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalvelujen johtaja päätti irtisanoa Palvelukeskus Helsingin kotihoidon lukitusratkaisua koskevan sopimuksen (Helsingin sosiaali- ja terveystoimiala/kotihoito digitaalinen lukitusratkaisu ILOQ S40). Sopimus irtisanotaan päättymään 7.5.2021.
Päätöksen perustelut
Sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalvelujen johtaja on päättänyt 23.2.2018 § 12 hankkia kotihoidon digitaalisen lukitusratkaisun Palvelukeskus Helsingiltä. Hankinnasta solmittiin sopimus (Helsingin sosiaali- ja terveystoimiala/kotihoito digitaalinen lukitusratkaisu ILOQ S40). Sopimus on solmittu toistaiseksi voimassaolevaksi ja siinä on 3 kuukauden irtisanomisaika.
Sopimus irtisanotaan tällä päätöksellä päättymään 7.5.2021. Sopimus päätetään yhteisymmärryksessä Palvelukeskus Helsingin kanssa, koska lukitusratkaisun kokeilujakso ei täyttänyt sille asetettuja tavoitteita henkilöstön työajan säästymisestä.
Sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalvelujen johtajan oikeus irtisanoa sopimus perustuu sosiaali- ja terveyslautakunnan päätökseen hankintavaltuuksista sosiaali- ja terveystoimialalla 19.1.2021 § 14.
Detta beslut publicerades 03.02.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Jukka-Pekka Lehtomaa, hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 24074