Taloushallintopalvelun yleisökassan tarkastukset vuonna 2018

De ärenden som har publicerats före 2019 får beslutets rubrik.
HEL 2018-012147
Ärendet har nyare handläggningar
§ 22

Taloushallintopalvelun yleisökassan tarkastukset vuonna 2018

Verkställande direktör

Päätös

Toimitusjohtaja päätti merkitä tiedoksi 25.9.2017 (liite 1), 27.12.2017 (liite 2), 19.6.2018 (liite 3) ja 23.10.2018 (liite 4) päivätyt pöytäkirjat Taloushallintopalvelun Kaupunginkanslia, Kaupunkiympäristö ja Tarkastusvirasto -palvelualueen suorittamasta Taloushallintopalvelun yleisökassojen tarkastuksesta.

Päätöksen perustelut

Rj 29.3.2010 71§ kohdassa 2.11. on määritelty kassantarkastuksen ohjeista.
"Sisäiseen valvontaan liittyvällä säännöllisellä kassantarkastuksella varmistetaan kassanhoidon asianmukaisuus ja ohjeiden noudattaminen. Suoritetusta tarkastuksesta on laadittava pöytäkirja".

Detta beslut publicerades 21.11.2018

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Stäng

Mer information fås av

Sini Jääskeläinen, ts.palvelupäällikkö, puhelin: 09 310 25301

sini.jaaskelainen@hel.fi

Beslutsfattare

Tuija Kuivalainen
toimitusjohtaja

Bilagor

1. Confidential: JulkL 24 § 1 mom 15 k.
2. Confidential: JulkL 24 § 1 mom 15 k.
3. Confidential: JulkL 24 § 1 mom 15 k.
4. Confidential: JulkL 24 § 1 mom 15 k.

I beslutsdokumenten nämns bilagor som inte publiceras på nätet. Bort lämnas bilagor som innehåller sekretessbelagda uppgifter, bilagor som innehåller uppgifter som kan äventyra integritetsskyddet eller sådana som man inte av tekniska orsaker kunnat överföra till elektroniskt format. (Offentlighetslagen 621/1999, Lagen om tjänster inom elektronisk kommunikation 917/2014, Dataskyddslagen 1050/2018, Lagen om behandling av personuppgifter inom social- och hälsovården 703/2023, Lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016). Upplysningar om stadsstyrelsens beslutshandlingar fås också från Helsingfors stads registratorskontor.