Hankinta, puhelinpalvelut, liikenneliikelaitos
Hankinta, puhelinpalvelut, liikenneliikelaitos
Päätös
Toimitusjohtaja päätti tilata puhelinpalvelut Helsingin kaupungin Palvelukeskus Helsinki -liikelaitokselta ajalle 1.12.2018-31.12.2019 yhteensä enintään 200.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.
Päätöksen perustelut
Hankinta perustuu Helsingin kaupungin hankintakeskuksen puhepalveluiden kilpailutukseen H008-12, 18.1.2016 ja Teknisen palvelun lautakunnan päätökseen 83§, 14.4.2016 puhepalveluiden tuottamisesta. Hankintailmoitus on julkaistu 2.1.2012 ja siksi tähän päätökseen sovelletaan vanhaa erityisalojen hankintalakia 30.3.2007/349.
Kaupunginkanslia koordinoi Helsingin kaupungin puhelinpalveluja. Varsinaisen palvelun tuottaa Palvelukeskus Helsinki -liikelaitoksen puhelin- ja hyvinvointipalvelut yhteistyössä kaupungin sopimustoimittajien kanssa.
Puhepalveluiden kilpailutettu pääoperaattori on Telia (ent. TeliaSonera Finland Oyj). Sopimuskausi on kahdeksan (8) vuotta.
Puhepalveluihin sisältyvät mm. toimialojen vaihdepalvelut, kaupungin sisäisten ja ulkoisten puhelinluetteloiden ylläpito, puhelinpalveluratkaisujen tuottaminen ja kehittäminen yhteistyössä kaupunginkanslian kanssa sekä toimialojen puhelinpalvelujen käytön tukeminen ja ohjaaminen.
Helsingin kaupungin palvelukeskus –liikelaitos laskuttaa puhelinvaihdepalvelut ja puhelinkulut HKL:ltä kuukausittain kiinteinä kuukausisummina. Puhelinvaihdepalveluiden laskutus perustuu Helsingin kaupungin kaupunginkanslian sisäiseen päätökseen. Puhelinkulujen tasaus tehdään vuodenvaihteessa vastaamaan HKL:n todellisia puhelinkuluja.
Aiemmat tilaukset:
4600005003 278.696.54 eur (alv 0%)
Tämän päätöksen jälkeen HKL on tilannut puhelinpalveluita yhteensä 478.696,54 eurolla (alv 0%).
Detta beslut publicerades 21.12.2018
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta.
Sovellettava lainkohta: Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 123 § ja 146 §
Mer information fås av
Jari Jokiniemi, it-päällikkö, puhelin: 09 310 34777