Avustuksen maksatuksen aikaistaminen, Teatteri Avoimien Ovien kannatusyhdistys ry
Teatteri Avoimien Ovien kannatusyhdistys ry:n avustuksen maksatuksen aikaistaminen
Päätös
Kansliapäällikkö päätti kulttuurin- ja vapaa-ajan toimialan kulttuuripalvelujen esityksestä, että Teatteri Avoimien Ovien kannatusyhdistys ry:n avustuksen maksamista voidaan aikaistaa siten, että avustuksen toinen erä (28 750 euroa) maksetaan helmikuussa 2019.
Päätöksen perustelut
Kulttuuri- ja vapaa-aika lautakunnan kulttuurijaosto myönsi (19.12.2018 § 38) 115 000 euron avustuksen Teatteri Avoimien Ovien kannatusyhdistys ry:lle. Teatteri Avoimien Ovien toimintamallin tavoitteena on tuottaa sisällöllisesti ja taiteellisesti korkeatasoisia draamaproduktioita. Myönnetyn avustuksen maksupäivät vuonna 2019 ovat 7.1, 7.3, 7.6 ja 9.9. Avustuksen ensimmäinen erä (28 750 euroa) on maksettu.
Teatteri Avoimien Ovien kannatusyhdistys ry. anoo maksatuksen aikaistamista siten, että myönnetyn avustuksen toinen erä maksetaan helmikuussa 2019. Kulttuuripalvelut puoltaa maksatuksen aikaistamista siten, että myönnetyn avustuksen toinen maksetaan helmikuussa (28 750 euroa). Avustuksen kolmas ja neljäs erä maksetaan maksuaikataulun mukaisesti.
Detta beslut publicerades 24.01.2019
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Pia Halinen, controller, puhelin: 09 310 25718