Maailman toimivin kaupunki - nuorten kesärekryhanke 2020
Rahoituksen myöntäminen kesätyöntekijöiden palkkaamiseen Maailman toimivin kaupunki -kesärekryhankkeeseen vuodelle 2020
Päätös
Kansliapäällikkö päätti myöntää määrärahaa seuraavasti, viitaten kaupunginhallituksen päätökseen 20.1.2020 § 28 talousarvion kohdalta 1 30 01 (Khn käyttövarat kaupunginkanslian käytettäväksi) kesätyöntekijöiden palkkaamiseen Maailman toimivin kaupunki -kesärekryhankkeeseen:
Kaupunginkanslia, palkkakustannukset 43 100 euroa ja muut kustannukset 13 700 euroa
- tili 404100, palvelussuhdelajikoodi TMN ja projektinumero 1040201071
Kaupunkiympäristön toimiala (maankäyttö ja kaupunkirakenne sekä hallinto- ja tukipalvelut), palkkakustannukset 55 800 euroa ja muut kustannukset 7 400 euroa
- tili 404100, palvelussuhdelajikoodi TMN ja projektinumero 1040201071
Kustannukset ovat yhteensä 120 000 euroa sisältäen palkan, sivukulut, lomarahan ja muut kulut.
Päätöksen perustelut
Kyseessä on kansliapäällikön toimivaltaan kuuluva asia (Helsingin kaupungin hallintosääntö, 12 Luku, 1 §). Kaupunginkanslia on valmistellut yhteistyössä Kaupunkiympäristön toimialan kanssa Maailman toimivin kaupunki -kesärekryhankkeen toteutuksen vuoden 2020 osalta.
Kaupunginhallituksen myöntämiä määrärahoja kohdennetaan kesätyöntekijöiden palkkakustannuksiin, työntekijöiden suojavaatetukseen ja työvälineistöön, matkakustannuksiin sekä perehdytykseen ja koulutukseen.
- Hankkeeseen palkataan 40 henkilöä.
- Palkkakustannukset ovat 98 900 euroa.
- Muut kustannukset ovat 21 100 euroa.
Kulut ovat yhteensä 120 000 euroa.
Detta beslut publicerades 30.01.2020
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/
Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.
Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Emmi Korvola, hr-asiantuntija, puhelin: 09 310 36593