Virkanimikkeen muuttaminen, maahanmuutto- ja työllisyyspäällikkö, kaupunginkanslia

HEL 2020-007881
Ärendet har nyare handläggningar
§ 160

Maahanmuutto- ja työllisyysasioiden päällikön viran nimikkeen muuttaminen kaupunginkansliassa

Kanslichef

Päätös

Kansliapäällikkö muuttaa maahanmuutto- ja työllisyysasioiden päällikön viran nimikkeen maahanmuutto- ja työllisyysjohtajaksi 1.7.2020 alkaen. Virka sijaitsee elinkeino-osaston maahanmuutto- ja työllisyysyksikössä kaupunginkansliassa.

Päätöksen perustelut

Kansliapäällikkö päättää kaupunginkanslian viranhaltijoiden virkasuhteisiin liittyvistä asioista (Hallintosääntö 12 luku 1 § 2 mom. 12 kohta).

Maahanmuutto- ja työllisyysjohtajan nimike kuvaa viran tehtäviä maahanmuutto- ja työllisyysasioiden päällikön nimikettä paremmin. Kuntakokeilun myötä nimikemuutokset ovat tarpeen roolien ja vastuiden selkeyttämisessä.

Viran nimikkeen muuttaminen koskee maahanmuutto- ja työllisyysasioiden päällikön virkaa, joka on täytetty vakinaisesti. Henkilöä, jota virkanimikemuutos koskee, on kuultu henkilökohtaisesti.

Detta beslut publicerades 18.06.2020

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Mer information fås av

Taru Wickström, ts. henkilöstöpäällikkö, puhelin: 09 310 36202

taru.wickstrom@hel.fi

Beslutsfattare

Sami Sarvilinna
kansliapäällikkö
Taru Wickström
ts. henkilöstöpäällikkö