Myynti, keskuspelastusaseman polkupyörävarasto, Agricolankatu 15

HEL 2020-014072
Ärendet har nyare handläggningar
§ 7
Denna beslutsfattare är inte längre aktiv

Keskuspelastusaseman polkupyörävaraston myyminen eräälle henkilölle

Teknisk chef

Päätös

Tekninen päällikkö päätti myydä keskuspelastusaseman Kaarlenkadun puoleisella sivulla sijaitsevan polkupyörävaraston sisältäen varaston purkamisen ja poiskuljetuksen hintaan yksi (1) euro seuraavalle henkilölle:

**********

Päätöksen perustelut

Keskuspelastusasemalla on käynnissä linjasaneeraus, johon liittyvät rakennustyöt vaativat polkupyörävaraston purkamisen ja poisviennin. ********** on tarjoutunut ostamaan varaston sisältäen purkamisen ja poiskuljetuksen yhdellä eurolla. Verrattuna työn teettämiseen linjasaneerausurakoitsijalla työ on edullisinta toteuttaa ao. henkilön toimesta.

Pelastuslaitos poistaa polkupyörävaraston sähkö- ja muut laitteet ennen varaston purkua ja poiskuljetusta.

Polkupyörävaraston purkamisen ja poiskuljetuksen ajankohta sovitaan isännöitsijän kanssa. Arvioitu ajankohta on tammikuussa 2021.

Detta beslut publicerades 22.12.2020

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin pelastuslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Mer information fås av

Anna Pyykkö, projektikoordinaattori, puhelin: 09 31031402

anna.pyykko@hel.fi

Beslutsfattare

Kari Virtanen
tekninen päällikkö