Yhteistyösopimus, koulutusten järjestäminen, Apotti-järjestelmä, Seure henkilöstöpalvelut Oy
Yhteistyösopimus Apotti-järjestelmän käyttäjäkoulutuksien järjestämisestä Seure henkilöstöpalvelut Oy:n henkilöstölle
Päätös
Hallintojohtaja päätti tehdä yhteistyösopimuksen Seure henkilöstöpalvelut Oy:n kanssa Apotti-järjestelmän koulutusten järjestämisestä Seure henkilöstöpalvelut Oy:n työntekijöille.
Sopimus sitoo osapuolia vasta kun se on allekirjoitettu.
Päätöksen perustelut
Helsingin kaupunki on ottamassa keväällä 2021 käyttöön sosiaali- ja terveydenhuollon yhteisen Apotti-asiakas- ja potilastietojärjestelmän. Seure henkilöstöpalvelut välittää Helsingin kaupungille ja muille omistajakunnille työvoimaa mm. erimittaisiin sijaisuuksiin.
Seure henkilöstöpalvelut Oy:n henkilöstön kouluttaminen Apotti-tietojärjestelmään on tarkoituksenmukaisinta toteuttaa siten, että Helsingin sosiaali- ja terveystoimiala Oy Apotti Ab:n omistajana ja asiakkaana tilaa Helsingin kaupungin tytäryhtiö Seurelle sen vuokratyöntekijöilleen tarvitsemat Apotti-järjestelmän käyttäjäkoulutukset Oy Apotti Ab:ltä.
Seure henkilöstöpalvelut maksaa koulutuskustannukset sopimuksen mukaisesti Helsingin kaupungille. Sopimuksessa sovitaan lisäksi koulutuksien tilausten toimintatavasta.
Detta beslut publicerades 03.02.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Helena Tukia, hankepäällikkö, puhelin: 09 310 46211