Yhteistyösopimus, koulutusten järjestäminen, Apotti-järjestelmä, Seure henkilöstöpalvelut Oy

HEL 2021-000762
Ärendet har nyare handläggningar
§ 4
Denna beslutsfattare är inte längre aktiv

Yhteistyösopimus Apotti-järjestelmän käyttäjäkoulutuksien järjestämisestä Seure henkilöstöpalvelut Oy:n henkilöstölle

Förvaltningsdirektör

Päätös

Hallintojohtaja päätti tehdä yhteistyösopimuksen Seure henkilöstöpalvelut Oy:n kanssa Apotti-järjestelmän koulutusten järjestämisestä Seure henkilöstöpalvelut Oy:n työntekijöille.

Sopimus sitoo osapuolia vasta kun se on allekirjoitettu.

Päätöksen perustelut

Helsingin kaupunki on ottamassa keväällä 2021 käyttöön sosiaali- ja terveydenhuollon yhteisen Apotti-asiakas- ja potilastietojärjestelmän. Seure henkilöstöpalvelut välittää Helsingin kaupungille ja muille omistajakunnille työvoimaa mm. erimittaisiin sijaisuuksiin.

Seure henkilöstöpalvelut Oy:n henkilöstön kouluttaminen Apotti-tietojärjestelmään on tarkoituksenmukaisinta toteuttaa siten, että Helsingin sosiaali- ja terveystoimiala Oy Apotti Ab:n omistajana ja asiakkaana tilaa Helsingin kaupungin tytäryhtiö Seurelle sen vuokratyöntekijöilleen tarvitsemat Apotti-järjestelmän käyttäjäkoulutukset Oy Apotti Ab:ltä.

Seure henkilöstöpalvelut maksaa koulutuskustannukset sopimuksen mukaisesti Helsingin kaupungille. Sopimuksessa sovitaan lisäksi koulutuksien tilausten toimintatavasta.

Detta beslut publicerades 03.02.2021

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Mer information fås av

Helena Tukia, hankepäällikkö, puhelin: 09 310 46211

helena.tukia@hel.fi

Beslutsfattare

Sari Kuoppamäki
vs. hallintojohtaja

Bilagor

1. Sopimus_Apotti_kauttalaskutus
Bilagan publiceras inte på internet.

I beslutsdokumenten nämns bilagor som inte publiceras på nätet. Bort lämnas bilagor som innehåller sekretessbelagda uppgifter, bilagor som innehåller uppgifter som kan äventyra integritetsskyddet eller sådana som man inte av tekniska orsaker kunnat överföra till elektroniskt format. (Offentlighetslagen 621/1999, Lagen om tjänster inom elektronisk kommunikation 917/2014, Dataskyddslagen 1050/2018, Lagen om behandling av personuppgifter inom social- och hälsovården 703/2023, Lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016). Upplysningar om stadsstyrelsens beslutshandlingar fås också från Helsingfors stads registratorskontor.