Hankinta, Genesys-takaisinsoiton lisätilaus, lastensuojelun palvelujen asiakasohjaus

HEL 2021-001745
Ärendet har nyare handläggningar
§ 12
Denna beslutsfattare är inte längre aktiv

Genesys-takaisinsoiton lisätilaus lastensuojelun palvelujen asiakasohjaukselle

Förvaltningsdirektör

Päätös

Hallintojohtaja päätti Helsingin kaupungin Palvelukeskus-liikelaitoksen tarjouksen (19.1.2021) mukaisesti tilata takaisinsoittopalvelun lastensuojelun palvelujen asiakasohjaukselle Genesys-kontaktienhallintajärjestelmän lisätilauksena.

Lastensuojelun palvelujen asiakasohjauksen takaisinsoiton lisätilauksen kokonaiskustannus on 3 810,00 euroa (alv 0%).

Tilaus maksetaan keskitetyistä atk-investointimäärärahoista projektinumerolta 398090100634, järjestelmien ylläpitokehitys.

Päätöksen perustelut

Lastensuojelun palvelujen asiakasohjaukselle on hankittu hallintojohtajan päätöksellä § 47, 17.11.2020 puhelinpalvelu puheluliikenteen ohjaamiseksi. Aiemmin puhelut tulivat yhteen puhelinnumeroon, josta oli soitonsiirtojärjestelyillä puhelut ohjattu eri työntekijöille. Nykyisellä puheluohjauksella ei kuitenkaan jää talteen ne puhelinnumerot, joista tulleisiin puheluihin ei ole voitu vastata ja tätä puutetta korjaamaan otetaan palvelujen asiakasohjaukselle takaisinsoitto käyttöön.

Tämä tilaus on lisätilaus yllä mainittuun Genesys-kontaktienhallintajärjestelmän puhelinpalvelun hankinta lastensuojelun palvelujen asiakasohjaukselle -hankintaan, jonka kokonaiskustannus neljälle vuodelle laskettuna oli 8 540,00 euroa. Tämä lisätilaus mukaan laskettuna lastensuojelun palvelujen asiakasohjauksen Genesys-ratkaisun kokonaiskustannus neljälle vuodelle laskettuna on 12 350,00 euroa.

Tilaus tehdään suorahankintana Palvelukeskus Helsingiltä. Hankintalakia ei sovelleta kuntien sisäisiin hankintajärjestelyihin (hankintalaki 1397/2016 15 §). Päätös sisältää palveluihin liittyvät kustannukset.

Hallintojohtajan oikeus toteuttaa hankinta perustuu sosiaali- ja terveyslautakunnan päätökseen hankintavaltuuksista sosiaali- ja terveystoimialalla 19.1.2021 § 14.

Detta beslut publicerades 17.02.2021

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Mer information fås av

Hilla-Maaria Kauranne, ICT-asiantuntija, puhelin: 09 310 45088

hillamaaria.kauranne@hel.fi

Beslutsfattare

Sari Kuoppamäki
vs. hallintojohtaja