Hankinta, tilapäisen työvoiman vuokraus, Seure Henkilöstöpalvelu Oy
Tilapäisen työvoiman vuokraus Seure Henkilöstöpalvelut Oy:ltä
Päätös
Toimitusjohtaja päätti vuokrata tilapäistä työvoimaa Seure Henkilöstöpalvelut Oy:ltä ajalla 1.1.2021 - 30.6.2022 yhteensä enintään 120.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.
Päätöksen perustelut
Seure Henkilöstöpalvelut Oy:n työvoimaa käytetään Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksella (HKL)sairaslomien sijaisuuksiin ja projekteihin.
Tilapäisen työvoiman vuokraamiseen liittyvät aikaisemmat tilaukset ja päätökset ilman arvonlisäveroa:
4600000815: 30.050,63 euroa
4600000868: 743,18 euroa
4600001315: 25.919,20 euroa
toimitusjohtajan päätös 64 §, 19.5.2016: 60.000,00 euroa
4600005554: 100,00 euroa
Vs. toimitusjohtajan päätös 19 §, 11.7.2017: 90.000,00 euroa
Toimitusjohtajan päätös 123 §, 13.12.2018: 100.000,00 euroa
Toimitusjohtajan päätös 115 §, 16.9.2020: 15.000,00 euroa
Helsingin kaupunki omistaa osittain Seure Henkilöstöpalvelut Oy:n, joka toimii hankintalainsäädännössä tarkoitetulla tavalla omistajiensa sidosyrityksenä.
Erityisalojen hankintalain (1398/2016) 27 §: n mukaan: Tätä lakia ei sovelleta hankintoihin, jotka hankintayksikkö tekee sidosyritykseltä tai jotka yhteisyritys tekee siihen kuuluvan hankintayksikön sidosyritykseltä.
Tämän päätöksen jälkeen HKL on voinut vuokrata tilapäistä työvoimaa Seure Henkilöstöpalvelut Oy:ltä yhteensä 441.813,01 eurolla (alv 0%).
Detta beslut publicerades 16.04.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Matts Hägg, Henkilöstöpäällikkö, puhelin: 09 310 34747