Hankinta, Exchange-sähköpostijärjestelmän ylläpitopalvelu, kaupunkiympäristön toimiala

HEL 2021-005270
Ärendet har nyare handläggningar
§ 51

Exchange sähköpostijärjestelmän ylläpitopalvelun tilaaminen

Verkställande direktör

Päätös

Toimitusjohtaja päätti tilata Exchange sähköpostijärjestelmän ylläpitopalvelun Fujitsu Finland Oyj:ltä ajalle 1.1.2021-31.12.2021 yhteensä enintään 30.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.

Päätöksen perustelut

Tilaus perustuu Helsingin kaupungin Hankintakeskuksen hankintajohtajan päätökseen 32§, 29.5.2015 Sähköisten viestintäpalveluiden ylläpito H013-15. Helsingin kaupungin Hankintakeskuksen kilpailutus perustuu Helsingin kaupungin hankintakeskuksen 5.3.2015 päivättyyn tarjouspyyntöön H013-15 / HEL 2015-002742 Sähköisten viestintäpalveluiden ylläpito, jossa hankintajohtaja päätti hyväksyä Fujitsu Finland Oy:n tarjouksen hinnaltaan edullisimpina kahdeksi vuodeksi. Kahden vuoden määräajan jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.

Aiemmat tilaukset:

4600008719 52.000,00 euroa
4600001089 21.573,35 euroa
4100015785 180.198,24 euroa

Tämän päätöksen jälkeen HKL on tilannut Exchange sähköpostijärjestelmän ylläpitopalvelua Fujitsu Finland Oyj:ltä 283.771.59 eurolla (alv 0%).

Detta beslut publicerades 30.04.2021

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Faksinumero:
(09) 655 783
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
(09) 310 13700 (Yleishallinto)

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Mer information fås av

Merja Nurminen, It-suunnittelija, puhelin: 040 8684200

merja.nurminen@hel.fi

Miikka Pelkonen, Hankinta-asiantuntija, puhelin: 0931027250

miikka.pelkonen@hel.fi

Beslutsfattare

Ville Lehmuskoski
toimitusjohtaja
Miika Tetri
lakimies