Hankinta, IT-laitteita ja niihin liittyviä palveluita, Liikenneliikelaitos
IT-laitteita ja niihin liittyviä palveluita koskeva hankinta
Päätös
Toimitusjohtaja päätti tilata HKL:n käyttöön IT-laitteita, kuten työasemia, taulutietokoneita, näyttöjä ja tarvikkeita sekä niihin liittyviä palveluita ajalla 18.12.2020-17.12.2021 seuraavilta toimittajilta:
-Tietokeskus Oy:ltä yhteensä enintään 60.000 euron (alv 0%) kokonaiskauppahintaan,
-Dustin Finland Oy:ltä yhteensä enintään 60.000 euron (alv 0 %) kokonaiskauppahintaan.
Päätöksen perustelut
Tilaus perustuu Helsingin kaupungin IT-laitteiden ja niihin liittyvien palveluiden puitesopimukseen H015-18, 19.12.2018. IT-laitteista ja niihin liittyvistä palveluista on tehty puitejärjestelyn mukaiset hankintasopimukset 19.12.2018 (kiinteä sopimusaika 19.12.2018–18.12.2020 + 2 x 12 kk optio). Sopimuksesta on otettu käyttöön 1 x 12 kk optio 19.12.2020-18.12.2021. Tämän päätöksen jälkeen HKL on tilannut puitejärjestelyn mukaisesti IT-laitteita ja palveluita yhteensä enintään 840.000 eurolla (alv 0 %).
Aiemmat tilaukset:
4600011751: 180.000,00 euroa
4600011751: 180.000,00 euroa
4600011752: 180.000,00 euroa
4600011753: 180.000,00 euroa
Detta beslut publicerades 17.05.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Kai Korttoo, it-suunnittelija, puhelin: 0505591927
Miikka Pelkonen, hankinta-asiantuntija, puhelin: 0405293183