Hankinta, avaintenhallinta-lomake Luukku-järjestelmään, sosiaali- ja terveystoimiala
Avaintenhallinta-lomakkeen hankinta Luukku-järjestelmään
Päätös
Tietohallintopäällikkö päätti hankkia hankintalain 15 §:n mukaisena sidosyksikköhankintana Palvelukeskus Helsingiltä järjestelmämuutoksena Luukku-järjestelmään Avaintenhallinta-lomakkeen.
Hankinnan arvo, yhteensä 67 200 euroa (alv 0%), sisältää toukokuun 2021 loppuun mennessä toteutuneita kustannuksia 19 200 euroa (alv 0 %) ja neljän vuoden ajalle lasketut jatkuvan palvelun kustannukset 48 000 euroa (alv 0 %).
Hankinnan kehityskustannukset maksetaan sosiaali- ja terveystoimialan atk-investointimäärärahasta projektinumerolla 398090100634 (Järjestelmien ylläpitokehitys). Hankinnan jatkuvan palvelun kustannukset maksetaan sosiaali- ja terveystoimialan atk-käyttötalouden määrärahasta.
Päätöksen perustelut
Hankinta tehdään hankintalain 15 §:n mukaan sidosyksikköhankintana.
Palvelukeskus Helsingiltä pyydettiin hankintaa varten tarjous (TARJOUS 000891, 11.6.2021).
Muutokset ovat välttämättömiä Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimialan aulapalvelun toimintaan, käytettävyyteen ja palvelunhallintaan. Lisäksi muutokset sujuvoittavat lupien saantia ja hallintaa, yhdenmukaistavat ja helpottavat toimintatapoja kirjanpidossa ja tietosuojamateriaalien hallinnassa. Prosessien sähköistäminen edistää kaupungin digitalisointia ja mahdollistaa etähallinnan tulevaisuudessa. Muutosten myötä Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimiala voi täydentää avaimien ja kulkutunnisteiden tietoja ja hallita niitä reaaliajassa.
Tietohallintopäällikön oikeus toteuttaa hankinta perustuu sosiaali- ja terveyslautakunnan päätökseen hankintavaltuuksista sosiaali- ja terveystoimialalla 30.3.2021 § 76.
Detta beslut publicerades 09.07.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Lukasz Kazmierczak, ict-asiantuntija, puhelin: 09 310 34998
Markku Havukainen, ict-palvelupäällikkö, puhelin: 09 310 45436