Hankinta, henkilökuntasovelluksen tuki- ja ylläpitopalvelu, Liikenneliikelaitos HKL

HEL 2021-009676
Ärendet har nyare handläggningar
§ 14
Denna beslutsfattare är inte längre aktiv

Henkilökuntasovelluksen lisätöiden tilaaminen

Yksikön johtaja

Päätös

Yksikön johtaja päätti tilata RND Works Oy:ltä henkilökuntasovelluksen lisätöitä yhteensä enintään 41.035,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.

Päätöksen perustelut

Hankinta perustuu HKL:n järjestämään kilpailutukseen ”Sisäinen kilpailutus (DPS) - 27H19 / Viestintä ja työvuorot kuljettajille sekä liikennetyön johdolle”. Sisäinen kilpailutus toteutettiin HKL:n perustamaan dynaamiseen hankintajärjestelmään ”Henkilökuntasovellus” tarjouspyynnön julkaisupäivämäärään mennessä hyväksytyn osallistumishakemuksen jättäneiden tarjoajien kesken.

Nyt päätettävänä olevat lisätyöt koskevat seuraavia töitä:

Tarjous henkilökuntasovelluksen chat-osion laajennuksesta. Lisätyön kustannus on 17.640,00 euroa (alv 0 %).

Chat-osion lisäoptiot: keskustelu osaksi tiedotteita, keskustelu tiedotteista osaksi muuta keskustelua ja chatin scrollauksen muuttaminen. Lisätyön kustannus on 5.880,00 euroa (alv 0 %).

Winbus-integraatioiden muutostyöt ja MTOP-integraation lisätyöt (4600017927). Lisätyön kustannus on 17.515,00 euroa (alv 0 %).

Tilaamalla lisätyöt henkilökuntasovelluksen alkuperäiseltä toimittajalta, varmistetaan integraatioiden onnistuminen ja sovelluksen toimivuus.

Aiemmat päätökset:
Toimitusjohtaja 13.1.2020, 3 §, 213.180,00 euroa (alv 0%).
Toimitusjohtaja 6.9.2021, 86 §, 15.840,00 euroa (alv 0%).

Kyse on erityisalojen hankintalain (1398/2016) 13 § mukaisesta kynnysarvon alittavasta hankinnasta.

Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 270.055,00 euroa (alv 0 %).

Detta beslut publicerades 27.12.2021

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Mer information fås av

Sanna Hagberg, palveluasiantuntija, puhelin: 09 310 64563

sanna.hagberg@hel.fi

Beslutsfattare

Karoliina Rajakallio
yksikön johtaja