Hankinta, henkilökuntasovelluksen tuki- ja ylläpitopalvelu, Liikenneliikelaitos HKL
Henkilökuntasovelluksen tuki- ja ylläpitopalvelun tilaaminen
Päätös
Toimitusjohtaja päätti tilata henkilökuntasovelluksen tuki- ja ylläpitopalvelun RND Works Oy:ltä ajalle 1.5.2021-30.4.2022 yhteensä enintään 14.400,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.
Lisäksi toimitusjohtaja päätti tilata henkilökuntasovelluksen tuki- ja ylläpitopalvelun lisätöitä tilaajan tarpeen mukaan yhteensä enintään 1440,00 eurolla (alv 0%).
Päätöksen perustelut
Helsingin kaupungin liikenneliikelaitos (HKL) on perustanut dynaamisen hankintajärjestelmän Henkilökuntasovellus sovelluskehityksen asiantuntijapalveluiden sekä sovelluksen ylläpitopalvelun hankkimiseksi julkaisemalla siitä hankintailmoituksen 4.10.2019. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa neljä vuotta ja ICT-sovelluskehitys- ja ylläpitopalveluita tarjoavat yritykset voivat jättää osallistumishakemuksen dynaamiseen hankintajärjestelmään koko sen voimassaoloajan. RND Works Oy jätti osallistumishakemuksen dynaamiseen hankintajärjestelmään 24.10.2019.
HKL järjesti dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä ensimmäisen sisäisen tarjouskilpailun 'Sisäinen kilpailutus (DPS) - 27H19 / Viestintä ja työvuorot kuljettajille sekä liikennetyön johdolle' julkaisemalla tarjouspyynnön 24.10.2019 kaikille julkaisupäivämäärään mennessä dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyn osallistumishakemuksen jättäneille tarjoajille. Hankintamenettelynä käytettiin rajoitettua menettelyä.
Määräaikaan mennessä ensimmäiseen sisäiseen tarjouskilpailuun tarjouksen jätti yksi toimittaja RND Works Oy. Annettu tarjous täytti HKL:n asettamat soveltuvuusvaatimukset ja tarjous oli tarjouspyynnön mukainen. Lopullisten tarjousten vertailuperusteena oli kokonaistaloudellinen edullisuus. Sisäisen kilpailutuksen tarjouspyyntö 27H19 / Viestintä ja työvuorot kuljettajille sisälsi mahdollisuuden tilata sovelluksen ylläpito- ja tukipalvelusopimuksen 1 + 1 vuoden optiokausilla. Nyt tehtävä päätös koskee ensimmäisen optiokauden käyttämistä.
Aiemmat päätökset:
Toimitusjohtaja 13.1.2020, 3 §, 213.180,00 euroa (alv 0%).
Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 229.020,00 euroa (alv 0 %).
Detta beslut publicerades 07.09.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Sanna Hagberg, palveluasiantuntija, puhelin: 09 310 64563