Hankinta, optio, teknillisen verkon kytkimien ja palomuurien huolto- ja ylläpitosopimus, Liikenneliikelaitos HKL
Teknillisen verkon kytkimien ja palomuurien huolto- ja ylläpitosopimuksen tilaaminen, option 2 käyttöönotto
Päätös
Vs. toimitusjohtaja päätti ottaa käyttöön teknillisen verkon kytkimien ja palomuurien huolto- ja ylläpitopalveluita koskevan hankintasopimuksen option 2, joka koskee länsimetron teknillisen verkon kytkimien ja palomuurien huolto- ja ylläpitopalveluita, ja tilata option mukaisesti em. palveluja Loihde Trust Oy:ltä (ent. Viria Security Oy) enintään kolmeksi (3) vuodeksi ajalle 14.7.2020 – 13.7.2023 yhteensä enintään 472.266,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.
Päätöksen perustelut
Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen (HKL) johtokunta oikeutti 4.6.2020, 95 §, HKL:n tekemään teknillisen verkon kytkimien ja palomuurien huolto- ja ylläpitopalveluita koskevan hankintasopimuksen 36 kuukauden sopimuskaudelle Viria Security Oy:n kanssa yhteensä enintään 250.522,56 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.
Lisäksi johtokunta oikeutti HKL:n ottamaan käyttöön hankintasopimuksen mukaisen Option 2, joka koskee länsimetron teknillisen verkon kytkimien ja palomuurien huolto- ja ylläpitopalveluita, kun Länsimetro Oy:n Tiedonsiirron aktiivilaitteet -urakan takuuaika päättyy 13.7.2020. Option 2 sopimuskausi on 36 kuukautta ja hankinnan arvonlisäveroton kokonaishinta on enintään 472.266,00 euroa.
Tässä päätöksessä on kyse Option 2 käytöstä.
Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 722.788,56 euroa (alv 0 %).
Detta beslut publicerades 10.11.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Kari Haataja, projekti-insinööri, puhelin: 78497