Lounassetelien käyttöoikeus, kaupunkiympäristön toimiala, palvelut ja luvat -palvelukokonaisuus, 1.1.-31.12.2022

HEL 2021-014961
Ärendet har nyare handläggningar
§ 12

Palvelut ja luvat -palvelukokonaisuuden asukas- ja yrityspalveluiden työntekijöiden oikeus lounasseteleiden käyttöön ajalla 28.3.-31.12.2022

Kundrelationsdirektör

Päätös

Asiakkuusjohtaja päätti myöntää ajalle 28.3.–31.12.2022 oikeuden lounasseteleiden käyttöön niille, joilla ei ole mahdollisuutta käyttää sovittuja henkilöstölle tarkoitettuja työpaikkaruokaloita. Lounassetelit ovat 10,00 euron hintaisia lounasseteleitä, joista henkilöstö maksaa 7,15 euroa.

Päätöksen perustelut

Perusteet lounasseteleiden hankkimiseen ja niiden saaminen sellaisille työntekijöille, joiden työpaikkaruokailua ei pystytä järjestämään työpisteen läheisyydessä. Helsingin kaupungin kaupunginkanslian henkilöstöjohtaja on vahvistanut päätöksellä HEL 2021-014065 henkilöstöruokailuista perittävät ateriahinnat vuodelle 2022.

Detta beslut publicerades 28.03.2022

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Stäng

Mer information fås av

Jamina Karlsson, ts. toimistopalvelupäällikkö, puhelin: 09 310 15110

jamina.c.karlsson@hel.fi

Beslutsfattare

Mari Randell
asiakkuusjohtaja

Bilagor

1. Palvelut ja luvat lounassetelit 2022_asukas-ja yrityspalvelut

I beslutsdokumenten nämns bilagor som inte publiceras på nätet. Bort lämnas bilagor som innehåller sekretessbelagda uppgifter, bilagor som innehåller uppgifter som kan äventyra integritetsskyddet eller sådana som man inte av tekniska orsaker kunnat överföra till elektroniskt format. (Offentlighetslagen 621/1999, Lagen om tjänster inom elektronisk kommunikation 917/2014, Dataskyddslagen 1050/2018, Lagen om behandling av personuppgifter inom social- och hälsovården 703/2023, Lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016). Upplysningar om stadsstyrelsens beslutshandlingar fås också från Helsingfors stads registratorskontor.