Vakanssin siirto kulttuurin ja vapaa-ajan toimialalta kaupunginkansliaan 1.2.2022 lukien

HEL 2022-000668
Ärendet har nyare handläggningar
§ 17

Vakanssin siirto kulttuurin ja vapaa-ajan toimialalta kaupunginkansliaan 1.2.2022 lukien

Kanslichef

Päätös

Kansliapäällikkö päätti siirtää ATK-tukihenkilön vakanssin (047313) kulttuurin ja vapaa-ajan toimialalta kaupunginkansliaan 1.2.2022 lukien.

Päätöksen perustelut

Vakanssin hoitaja on toiminut kulttuurin ja vapaa-ajan toimialalla työsuojeluvaltuutettuna 31.12.2021 saakka. Työntekijän varsinainen tehtävä on kohdentunut aiemmin kulttuurin ja vapaa-ajan toimialan tietohallinnon tukipalveluihin. Jatkossa työntekijän työpanos kohdentuu kaupunginkanslian digitaalisen perustan tukipalveluihin. Työntekijä on aloittanut 1.1.2022 lukien uudessa tehtävässään kaupunginkansliassa, vakanssin on sovittu siirtyvän myöhemmin. Asia on käsitelty työntekijän kanssa yhteistoimintamenettelyn mukaisesti ja saatu päätökseen 17.12.2021.

Hallintosäännön (12 luku 1 § 1 mom. kohta 10) mukaan kansliapäällikkö päättää viran ja viranhaltijan siirtämisestä toimialalta toiseen tai toimialan ja keskushallinnon välillä sekä päättää työntekijän siirtämisestä toimialalta toiseen tai toimialan ja keskushallinnon välillä.

Detta beslut publicerades 20.01.2022

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Mer information fås av

Manna Torvinen, henkilöstöpäällikkö, puhelin: 09 310 36137

manna.torvinen@hel.fi

Pirkko Lehtinen, HR-asiantuntija, puhelin: 09 310 85519

pirkko.lehtinen@hel.fi

Beslutsfattare

Sami Sarvilinna
kansliapäällikkö
Taru Wickström
henkilöstöpäällikkö