Lounassetelien käyttöoikeus, kaupunkiympäristön toimiala, hallinto ja tukipalvelut -palvelukokonaisuus, 1.1.-31.12.2023

HEL 2022-015109
Ärendet har nyare handläggningar
§ 22
Denna beslutsfattare är inte längre aktiv

Hallinto ja tukipalvelut -palvelukokonaisuuden työntekijöiden oikeus lounasseteleiden käyttöön 1.1.-31.12.2023

Förvaltningsdirektör

Päätös

Vs. hallintojohtaja päätti myöntää ajalle 1.1.–31.12.2023 oikeuden lounasseteleiden käyttöön niille, joilla ei ole mahdollisuutta käyttää sovittuja henkilöstölle tarkoitettuja työpaikkaruokaloita. Lounassetelit ovat 12,00 euron hintaisia lounasseteleitä, joista henkilöstö maksaa 9,00 euroa.

Päätöksen perustelut

Perusteet lounasseteleiden hankkimiseen ja niiden saaminen sellaisille työntekijöille, joiden työpaikkaruokailua ei pystytä järjestämään työpisteen läheisyydessä. Helsingin kaupungin kaupunginkanslian henkilöstöjohtaja on vahvistanut päätöksellä HEL 2022-015114 henkilöstöruokailuista perittävät ateriahinnat vuodelle 2023.

Detta beslut publicerades 28.12.2022

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Stäng

Mer information fås av

Sari Oivo, tiimipäällikkö, puhelin: 09 310 37365

Sari.Oivo@hel.fi

Beslutsfattare

Nina Sundell
vs. hallintojohtaja

Bilagor

1. Lounassetelit Hatu 2023
Bilagan publiceras inte på internet.

I beslutsdokumenten nämns bilagor som inte publiceras på nätet. Bort lämnas bilagor som innehåller sekretessbelagda uppgifter, bilagor som innehåller uppgifter som kan äventyra integritetsskyddet eller sådana som man inte av tekniska orsaker kunnat överföra till elektroniskt format. (Offentlighetslagen 621/1999, Lagen om tjänster inom elektronisk kommunikation 917/2014, Dataskyddslagen 1050/2018, Lagen om behandling av personuppgifter inom social- och hälsovården 703/2023, Lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016). Upplysningar om stadsstyrelsens beslutshandlingar fås också från Helsingfors stads registratorskontor.