Hankinta, Genesys-kontaktienhallintajärjestelmän lisenssit ja ylläpito vuodelle 2025, sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Genesys-lisenssit ja ylläpito vuodelle 2025
Päätös
Tietohallintojohtaja päätti hankkia hankintalain 15 §:n perusteella Genesys-kontaktienhallintajärjestelmän lisenssit sekä tuen ja ylläpidon Helsingin kaupungin Palvelukeskus-liikelaitokselta. Hankinnan kokonaiskustannus on yhteensä 158 568 euroa (alv 0 %) vuodelle 2025.
Päätöksen perustelut
Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan sekä järjestelmän toimittajan Helsingin kaupungin Palvelukeskus-liikelaitoksen välillä on yhteinen yhteistyöasiakirja, 5.2.2024 kontaktienhallintajärjestelmä Telia ACE:n (myöhemmin Telia ACE) käytöstä.
Telia ACE korvaa vaiheittain vuosien 2024–2025 aikana Genesys-kontaktienhallintajärjestelmän (myöhemmin Genesys), jonka käyttö päättyy kesän 2025 aikana.
Genesyksen avulla voidaan hoitaa asiakaspalvelutilanteet puheluiden, chattien sekä tekstiviestien avulla.
Hankinnan kustannukset muodostuvat Genesys-lisenssikustannuksista 65 568 euroa (alv 0 %) sekä tuki- ja ylläpitomaksusta kuudelle kuukaudelle 93 000 euroa (alv 0 %).
Hankinta maksetaan sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan atk-käyttötalouden määrärahasta.
Tietohallintojohtajan oikeus toteuttaa hankinta perustuu sosiaali-, terveys- ja pelastuslautakunnan päätökseen hankintavaltuuksista sosiaa-li-, terveys- ja pelastustoimialalla 27.8.2024 § 167.
Detta beslut publicerades 10.12.2024
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastuslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/
Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.
Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Harri Huttunen, ict-asiantuntija, puhelin: 09 310 70629