Talous- ja palkkahallinnon palvelujen hankkiminen Helsingin kaupungin taloushallintopalveluilta
Talous- ja palkkahallinnon palvelujen hankkiminen Helsingin kaupungin taloushallintopalveluilta
Päätös
Liikenneliikelaitoksen johtokunta päätti oikeuttaa Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen tilaamaan Helsingin kaupungin taloushallintopalvelu –liikelaitokselta (Talpa) talous- ja palkkahallinnon palveluita ajalla 1.1.2018 - 31.12.2019 yhteensä enintään 750.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.
Päätös on ehdotuksen mukainen.
Talous- ja palkkahallinnon palveluita tilataan Helsingin kaupungin taloushallintopalvelu –liikelaitoksen (Talpa) ja HKL, Liikennelaitos –liikelaitos välisen, toistaiseksi voimassaolevan palvelusopimuksen mukaisesti. Sopimus tuli voimaan 1.4.2017.
Hankinta suoritetaan kaupungin sisäisenä palveluhankintana.
Aiemmat päätökset:
Liikennelaitos -liikelaitoksen johtokunnan päätös 11.4.2017, 1 § 64 500.000,00 euroa
Tämän päätöksen jälkeen talous- ja palkkahallinnon palveluita on tilattu Talpasta yhteensä 1.250.000,00 eurolla (alv 0 %).
Liikennelaitos -liikelaitoksen johtokunta (HKL) 11.04.2017 § 64
Päätös
Liikennelaitos -liikelaitoksen johtokunta päätti oikeuttaa HKL:n tekemään toistaiseksi voimassaolevan palvelusopimuksen talous- ja palkkahallinnon palveluista Helsingin kaupungin taloushallintopalvelu –liikelaitoksen (Talpa) kanssa 1.4.2017 alkaen, siten että palvelusopimuksen mukaisten palvelujen vuosittaiset kokonaiskustannukset ovat enintään 500.000,00 euroa (tasossa 2017).
Esittelijä
Lisätiedot
Matts Hägg, henkilöstöpäällikkö, puhelin: 310 34747
Detta beslut publicerades 25.06.2018
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Föredragande
Mer information fås av
Matts Hägg, henkilöstöpäällikkö, puhelin: 09 310 34747
Ann-Mari Tiainen, hankinnan valmistelija, hankintasuunnittelija, puhelin: 09 310 35942