Hankinta, HKL:n ja Länsimetro Oy:n kiinteistöjen sähkö- ja teletyöt, puitejärjestely
- Yksikön johtaja 05.05.2021
- Yksikön johtaja 27.01.2021
- Yksikön johtaja 21.01.2021
- Yksikön johtaja 21.01.2021
- Yksikön johtaja 18.01.2021
- Yksikön johtaja 11.11.2020
- Yksikön johtaja 12.10.2020
- Yksikön johtaja 02.10.2020
- Yksikön johtaja 11.09.2020
- Yksikön johtaja 25.06.2020
- Yksikön johtaja 02.04.2020
- Yksikön johtaja 29.10.2019
- Direktionen för trafikaffärsverket 11/16.05.2019
Helsingin yliopiston metroaseman ATK-tilan sähkö- ja teletöiden tilauksen korottaminen
Päätös
Yksikön johtaja päätti tilata Helsingin yliopiston metroaseman ATK-tilan
sähkö- ja teletöiden muutostyön 1 ISS Palvelut Oy:ltä 15.4.2021 annetun tarjouksen mukaisesti yhteensä enintään 7.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.
Päätöksen perustelut
Hankinnan kohteena on Helsingin yliopiston metroaseman uuden ATK-tilan sähkö- ja teletöiden muutostyö 1. Työ sisältää mm. yleiskaapeloinnin lisäpisteet kytkentöineen, turvavalaisimen lisäyksen sekä UPS:n hälytyskaapelin vedon ja asentamisen kiinteistövalvontajärjestelmään. Näiden töiden suorittamisen jälkeen urakka saadaan kokonaisuudessaan valmiiksi.
Aikaisemmat päätökset:
Yksikön johtajan päätös § 5, 11.9.2020: 89.700,00 euroa (alv 0 %)
Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat enintään 96.700,00 euroa (alv 0 %).
Hankinta perustuu HKL:n kilpailuttamaan puitejärjestelyyn 53H18, Sähkö- ja teletöiden puitesopimus (johtokunnan päätös 87 §, 16.5.2019).
Kyse on erityisalojen hankintalaki 1398/2016 45 § mukaisesta puitejärjestelystä.
Detta beslut publicerades 05.05.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Lasse Rosenholm, projektipäällikkö, puhelin: 09 310 35783