Hankinta, kalusteet ja laitteet, Stadin ammatti- ja aikuisopisto, kampus 4
Hankinta, kalusteet ja laitteet, Stadin ammatti- ja aikuisopisto, kampus 4
Päätös
Rehtori Eeva Sahlman päätti, että hius- ja kauneudenhoitoalan opetuksessa tarvittava kalusteita ja laitteita hankitaan Mills Enterprises Ltd Oy:ltä ja Suomen Hoitolatukku Logistiikka Oy:ltä alla olevan erittelyn mukaisesti.
Hankinnan yhteisarvo arvo on 23.817,12 €, alv 0%.
Päätöksen perustelut
Stadin AO:n Kampus 4 pyysi sähköpostilla tarjoukset kalusteista ja laitteista kolmelta toimittajalta.
Määräaikaan 14.10.2019 mennessä tarjouksen jätti kolme tarjoajaa; Mills Enterprises Ltd Oy, Suomen Hoitolatukku Logistiikka Oy ja Diter Oy.
Vertailuperusteena ovat kestävyys ja soveltuvuus opiskelijakäyttöön, huolto sekä hinta.
Yksikkö Opetushoitola Malmin hohde, Vilppulantie 14
Hankinta Hoitotuoli, 4 kpl Mills Enterprises Ltd Oy
Lisäksi seuraavat hoitolakokonaisuuteen liittyvät pienlaitteet:
Timanttikuorintalaite useammalla käsikappaleella ja hoitopäällä, 4 kpl
Mills Enterprises Ltd Oy:n tarjous: á-hinta 1 411,29 €
Diter Oy:n tarjous: á-hinta 979,84 €
Suomen Hoitolatukku Logistiikka Oy:n tarjous: á-hinta 1 467,74 €
Korkeataajuuslaite vähintään kahdella elektrodilla, 4 kpl
Mills Enterprises Ltd Oy:n tarjous: á-hinta 560,00 €
Diter Oy ei tarjonnut laitetta
Suomen Hoitolatukku Logistiikka Oy:n tarjous: á-hinta 347,58 €
Ultraäänilaite, 4 kpl
Mills Enterprises Ltd Oy:n tarjous: á-hinta 1 598,00 €
Diter Oy:n tarjous: á-hinta 1 225,81 €
Suomen Hoitolatukku Logistiikka Oy:n tarjous: á-hinta 1 329,03 €
Kivikattila, 6 kpl
Mills Enterprises Ltd Oy:n tarjous: á-hinta 147,58 €
Diter Oy ei tarjonnut laitetta
Suomen Hoitolatukku Logistiikka Oy:n tarjous: á-hinta 111,29 €
Hankinta Laitteet, Mills Enterprises Ltd Oy
Perustelut hankinnalle:
Huolto, kestävyys sekä soveltuvuus opiskelijakäyttöön
Mills Enterprises Ltd Oy:n tarjous: huolto oppilaitoksen tiloissa
Diter Oy:n tarjous: huolto kuljetusyrityksen toimesta
Suomen Hoitolatukku Logistiikka Oy:n tarjous: huolto Matkahuoltoa käyttäen
Hankinta Apupöytä 6941040A, 4 kpl, Suomen Hoitolatukku Logistiikka Oy
Perustelut hankinnalle:
Suomen Hoitolatukku Logistiikka Oy ainoana tarjosi apupöytiä, á-hinta 200,81 €
Detta beslut publicerades 20.12.2019
MUUTOKSENHAKU HANKINTAPÄÄTÖKSEEN
Tähän päätökseen tyytymätön asianosainen voi hakea päätökseen muutosta tekemällä hankintaoikaisuvaatimuksen tai kuntalain mukaisen oikaisuvaatimuksen taikka molemmat.
OHJEET HANKINTAOIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Oikaisuvaatimusaika
Asianosaisen on esitettävä vaatimus 14 päivän kuluessa siitä, kun asianosainen on saanut tiedon hankintayksikön päätöksestä tai muusta ratkaisusta.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksiantopäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon viimeistään määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Jos määräajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolta hankintaoikaisua vaaditaan, on Helsingin
kaupungin kasvatus- ja koulutuslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Hankintaoikaisuvaatimus pannaan vireille kirjallisesti ilmoittamalla
- hankintayksikön päätös tai muu ratkaisu, johon hankintaoikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä tai muuta ratkaisua halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä tai muuta ratkaisua halutaan oikaistavaksi.
Sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on mainittava oikaisua vaativan nimi sekä tarvittavat yhteystiedot asian hoitamiseksi. Jos oikaisua vaativan puhevaltaa käyttää hänen laillinen edustajansa tai asiamiehensä tai jos oikaisuvaatimuksen laatijana on joku muu henkilö, oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava myös tämän nimi sekä tarvittavat yhteystiedot.
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
OHJEET KUNTALAIN MUKAISEN OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon viimeistään määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, kun pöytäkirja on asetettu yleisesti nähtäväksi.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto, tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin
kaupungin kasvatus- ja koulutuslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava muutoksenhakijan nimi ja kotikunta. Jos muutoksenhakijan puhevaltaa käyttää hänen laillinen edustajansa tai asiamies, oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava myös tämän nimi ja kotikunta.
Oikaisuvaatimuksessa on lisäksi ilmoitettava postiosoite ja puhelinnumero, joihin asiaa koskevat ilmoitukset muutoksenhakijalle voidaan toimittaa.
Oikaisuvaatimus on muutoksenhakijan, hänen laillisen edustajansa tai asiamiehen allekirjoitettava. Sähköistä asiakirjaa ei tarvitse täydentää allekirjoituksella, jos asiakirjassa on tiedot lähettäjästä eikä asiakirjan alkuperäisyyttä tai eheyttä ole syytä epäillä.
Oikaisuvaatimukseen on liitettävä asiakirjat, joihin muutoksenhakija haluaa vedota vaatimuksensa tueksi, jollei niitä ole jo aikaisemmin toimitettu viranomaiselle.
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Eeva Sahlman, rehtori, puhelin: 09 310 81806