Varallaolo, Helsingin kaupungin hallinto, esihenkilöt ja muut vastaavat, koronavirus-tilanne 1.7. - 31.8.2020

HEL 2020-008227
Ärendet har nyare handläggningar
§ 173

Helsingin kaupungin hallinnon, esihenkilöiden ja muiden vastaavienvarallaolo covid-19 virustilanteessa 1.7.2020 – 31.8.2020

Kanslichef

Päätös

Vs. kansliapäällikkö päätti antaa liitteen mukaisen ohjeen ”Helsingin kaupungin hallinnon, esihenkilöiden ja muiden vastaavien varallaolo covid-19 virustilanteessa 1.7.2020 – 31.8.2020”.

Päätöksen perustelut

Jokainen toimiala, liikelaitos ja virasto määrittelee mahdollisen poikkeuksellisen päivystystarpeen ja siihen tarvittavan henkilöstöresurssin koronavirusepidemiaan liittyen.

Detta beslut publicerades 26.06.2020

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Stäng

Mer information fås av

Matti Heiskanen, johtava työmarkkina-asiantuntija, puhelin: 09 310 27923

matti.heiskanen@hel.fi

Beslutsfattare

Marja-Leena Rinkineva
vs. kansliapäällikkö
Nina Gros
henkilöstöjohtaja

Bilagor

1. Helsingin kaupungin hallinnon esihenkilöiden ja muiden vastaavien varallaolo covid-19 virustilanteessa 1.7.2020 -31.8.2020 ohje
Bilagan publiceras inte på internet.

I beslutsdokumenten nämns bilagor som inte publiceras på nätet. Bort lämnas bilagor som innehåller sekretessbelagda uppgifter, bilagor som innehåller uppgifter som kan äventyra integritetsskyddet eller sådana som man inte av tekniska orsaker kunnat överföra till elektroniskt format. (Offentlighetslagen 621/1999, Lagen om tjänster inom elektronisk kommunikation 917/2014, Dataskyddslagen 1050/2018, Lagen om behandling av personuppgifter inom social- och hälsovården 703/2023, Lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016). Upplysningar om stadsstyrelsens beslutshandlingar fås också från Helsingfors stads registratorskontor.