Rahoituksen myöntäminen kesätyöntekijöiden palkkaamiseen Maailman toimivin kaupunki -laaduntarkkailuhankkeeseen vuonna 2021

HEL 2021-000202
Ärendet har nyare handläggningar
§ 10

Rahoituksen myöntäminen Maailman toimivin kaupunki -laaduntarkkailuhankkeeseen kesäkaudelle 2021

Kanslichef

Päätös

Kansliapäällikkö päätti myöntää määrärahaa seuraavasti, viitaten kaupunginhallituksen päätökseen 14.12.2020 § 872 talousarvion kohdalta 1 30 01 (Khn käyttövarat kaupunginkanslian käytettäväksi) kesätyöntekijöiden palkkaamiseen Maailman toimivin kaupunki -laaduntarkkailuhankkeeseen:

Kaupunginkanslia (Henkilöstöosasto, Henkilöstön saatavuus -yksikkö) 50 000 euroa palkka- ja muihin kustannuksiin

- tili 404100, palvelussuhdelajikoodi TMN ja projektinumero
104020107201

Kaupunkiympäristön toimiala (Maankäyttö ja kaupunkirakenne sekä hallinto- ja tukipalvelut) 50 000 euroa palkka- ja muihin kustannuksiin

- tili 404100, palvelussuhdelajikoodi TMN ja projektinumero
104020107202

Kustannukset ovat yhteensä 100 000 euroa sisältäen palkan, sivukulut, lomarahan ja muut kulut.

Päätöksen perustelut

Kyseessä on kansliapäällikön toimivaltaan kuuluva asia (Helsingin
kaupungin hallintosääntö, 12 Luku, 1 §). Kaupunginkanslia on valmistellut yhteistyössä Kaupunkiympäristön toimialan kanssa Maailman toimivin kaupunki -laaduntarkkailuhankkeen toteutuksen vuoden 2021 osalta.

Kaupunginhallituksen myöntämiä määrärahoja kohdennetaan kesätyöntekijöiden palkkauskuluihin ja muihin kustannuksiin, kuten työvälineisiin ja koulutukseen.

Määrärahalla voidaan palkata yhteensä 22 korkeakouluopiskelijaa. Hankkeen kustannukset ovat yhteensä 100 000 euroa.

Detta beslut publicerades 14.01.2021

OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI

Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.

Oikaisuvaatimusoikeus

Oikaisuvaatimuksen saa tehdä

  • se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
  • kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika

Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.

Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.

Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.

Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Oikaisuvaatimusviranomainen

Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.

Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:

Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/

Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.

Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.

Sähköpostiosoite:
helsinki.kirjaamo@hel.fi
Postiosoite:
PL 10
 
00099 HELSINGIN KAUPUNKI
Käyntiosoite:
Pohjoisesplanadi 11-13
Puhelinnumero:
09 310 13700

Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.

Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö

Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.

Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava

  • päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
  • miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
  • oikaisuvaatimuksen tekijä
  • millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
  • oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja

Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.

Stäng

Mer information fås av

Emmi Korvola, HR-asiantuntija, puhelin: 09 310 36593

emmi.korvola@hel.fi

Beslutsfattare

Sami Sarvilinna
kansliapäällikkö