Rahoituksen myöntäminen kesätyöntekijöiden palkkaamiseen Maailman toimivin kaupunki -laaduntarkkailuhankkeeseen vuonna 2021
Rahoituksen myöntäminen Maailman toimivin kaupunki -laaduntarkkailuhankkeeseen kesäkaudelle 2021
Päätös
Kansliapäällikkö päätti myöntää määrärahaa seuraavasti, viitaten kaupunginhallituksen päätökseen 14.12.2020 § 872 talousarvion kohdalta 1 30 01 (Khn käyttövarat kaupunginkanslian käytettäväksi) kesätyöntekijöiden palkkaamiseen Maailman toimivin kaupunki -laaduntarkkailuhankkeeseen:
Kaupunginkanslia (Henkilöstöosasto, Henkilöstön saatavuus -yksikkö) 50 000 euroa palkka- ja muihin kustannuksiin
- tili 404100, palvelussuhdelajikoodi TMN ja projektinumero
104020107201
Kaupunkiympäristön toimiala (Maankäyttö ja kaupunkirakenne sekä hallinto- ja tukipalvelut) 50 000 euroa palkka- ja muihin kustannuksiin
- tili 404100, palvelussuhdelajikoodi TMN ja projektinumero
104020107202
Kustannukset ovat yhteensä 100 000 euroa sisältäen palkan, sivukulut, lomarahan ja muut kulut.
Päätöksen perustelut
Kyseessä on kansliapäällikön toimivaltaan kuuluva asia (Helsingin
kaupungin hallintosääntö, 12 Luku, 1 §). Kaupunginkanslia on valmistellut yhteistyössä Kaupunkiympäristön toimialan kanssa Maailman toimivin kaupunki -laaduntarkkailuhankkeen toteutuksen vuoden 2021 osalta.
Kaupunginhallituksen myöntämiä määrärahoja kohdennetaan kesätyöntekijöiden palkkauskuluihin ja muihin kustannuksiin, kuten työvälineisiin ja koulutukseen.
Määrärahalla voidaan palkata yhteensä 22 korkeakouluopiskelijaa. Hankkeen kustannukset ovat yhteensä 100 000 euroa.
Detta beslut publicerades 14.01.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/
Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.
Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Emmi Korvola, HR-asiantuntija, puhelin: 09 310 36593