Hankinta, Elisa Technical Service Manager -palvelu, Liikenneliikelaitos HKL
Elisa Technical Service Manager –palvelun tilaaminen vuodelle 2022
Päätös
Johtokunta oikeutti liikenneliikelaitoksen (HKL) tilaamaan Technical Service Manager –palvelun Elisa Oyj:ltä ajalle 1.1.2022 – 31.12.2022 yhteensä enintään 115.200,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.
Päätös on ehdotuksen mukainen.
Elisa Oyj ylläpitää Metrolan- ja Helsingin kaupungin Helnet-verkon runkolaitteita, joten sillä on toimintaympäristön tuntemus ja pääsy verkon laitteisiin. Palvelulla varmistetaan Metrolan-verkon tekninen tuki muutos- ja vikatilanteissa.
Tilaus perustuu Elisa Oyj:n tarjoukseen OPP2246250, 14.1.2022. Technical Service Manager –palvelun kuukausihinta vuonna 2022 on 9.600,00 eur/kk (alv 0 %). Työsuoritteet raportoidaan laskutuksen yhteydessä.
Hankinta perustuu Helsingin kaupungin hankintakeskuksen ja Elisa Oyj:n väliseen puitesopimukseen Helsingin kaupungin hallinnon lähiverkkojen valvonnasta ja hallinnasta (sopimusnumero 200600140, 3.5.2007). Helsingin kaupungin hankintakeskus on päättänyt 17.4.2012 puitesopimuksen jatkamisesta Elisa Oyj:n kanssa toistaiseksi kuitenkin enintään siihen asti, kunnes kilpailutuksen perusteella on tehty uusi sopimus.
Aiemmat päätökset
Yksikön johtaja 90 §, 07.08.2020 | 172.800,00 eur |
Toimitusjohtaja 84 §, 29.05.2019 | 115.200,00 eur |
Vs. yksikön johtaja 26 §, 2.2.2018 | 115.200,00 eur |
Yksikön johtaja 7 §, 26.1.2017 | 60.000,00 eur |
Aiemmat tilaukset
4400008004, 18.03.2015 | 7.425,00 eur |
Metrorataverkon WLAN verkon suunnittelu, rakentaminen ja ylläpito |
Tämän päätöksen jälkeen Technical Service Manager -palvelua on tilattu ajalla 2015-2022 yhteensä enintään 585.825,00 eurolla (alv 0 %).
Detta beslut publicerades 04.02.2022
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen johtokunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Föredragande
Mer information fås av
Harri Perkiö, järjestelmäsuunnittelija, puhelin: 09 310 35682
Ann-Mari Tiainen, hankintasuunnittelija, puhelin: 09 310 35942