Hankinta, kokonaisurakan lisä- ja muutostyöt, Asunto Oy Helsingin Muusanpolku
- Tekniskt chef 04.03.2024
- Tekniskt chef 01.03.2024
- Tekniskt chef 22.02.2024
- Tekniskt chef 13.02.2024
- Tekniskt chef 01.02.2024
- Tekniskt chef 30.01.2024
- Tekniskt chef 29.01.2024
- Tekniskt chef 10.01.2024
- Tekniskt chef 15.12.2023
- Tekniskt chef 06.11.2023
- Tekniskt chef 10.10.2023
- Tekniskt chef 03.10.2023
- Tekniskt chef 21.06.2023
- Tekniskt chef 08.05.2023
- Tekniskt chef 31.03.2023
- Tekniskt chef 14.03.2023
- Tekniskt chef 31.01.2023
- Tekniskt chef 31.01.2023
- Tekniskt chef 21.12.2022
- Bostadsproduktionschef 21.12.2022
- Bostadsproduktionschef 20.12.2022
- Bostadsproduktionschef 04.11.2022
- Bostadsproduktionschef 04.11.2022
Asunto Oy Helsingin Muusanpolku, kokonaisurakan lisä- ja muutostyötilauksen 1.3.2024 36 § oikaisu
Päätös
Tekninen johtaja päätti oikaista Asunto Oy Helsingin Muusanpolun kokonaisurakan 01.03.2024 36 § ilmoitetun lisä- ja muutostyön työsuorituksen osalta.
Tällä oikaisulla muutetaan autohallin rapattujen sisäänkäynti-syvennysten pellitys autohallin rapattujen sisäänkäyntisyvennysten sokkelin hionnaksi.
Päätöksen perustelut
Kokonaisurakoitsija on NCC Suomi Oy ja urakkasopimus on allekirjoitettu 8.4.2021.
Hyväksytty hankinta-arvo on 23 822 996,00 euroa (alv. 24 %).
Tällä päätöksellä korjattu lisä- ja muutostöiden työsuorituksen muutos kokonaisuudessaan:
- Autohallin sisäänkäyntisyvennyksen rapattujen seinien sokkelin hionta sekä vastaanoton jälkeiset työnjohtotehtävät lisä- ja muutostöiden osalta (139A)
Tämä korjaus ei vaikuta päätöksen 01.03.2024 36 § summiin. Vanha työsuorite oli jäänyt tarjoukseen ja päätösesitykseen, mutta summa oli laskettu esitetyn hionnan mukaisesti.
Lisä- ja muutostöitä on tähän mennessä tilattu 3 045 740,82 euroa (alv. 24 %).
Nyt esitettyjen lisä- ja muutostöiden kustannukset ovat 14 083,30 euroa (alv. 24 %).
Tähän asti hyväksyttyjen ja nyt esitettyjen lisä- ja muutostöiden yhteismäärä on 3 059 824,12 euroa (alv. 24 %) ja 12,84 % hankinta-arvosta.
Kustannukset sisältävät alv. 24 %.
Tähän asti hyväksyttyjen ja nyt esitettyjen lisä- ja muutostöiden arvonlisäveroton yhteismäärä on 2 467 600,10 euroa.
Tehtävät lisä- ja muutostyöt ovat tarpeen laadukkaan lopputuloksen aikaansaamiseksi.
Teknisellä johtajalla on oikeus päättää Kaupunkiympäristölautakunnan päätöksen 20.9.2022/507 § perusteella kaupunkiympäristön toimialalla hankintojen tekemisestä, kun hankinnan määrä ylittää 2 000 000,00 euroa (sis. alv. 0 %) ja on enintään 3 000 000,00 euroa (sis. alv. 0 %).
Detta beslut publicerades 04.03.2024
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/
Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.
Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Tommi Mukkala, projektipäällikkö, puhelin: 09 310 73805