Nimikemuutos, Helppiseniori, selvitys arviointi ja sijoitus -palvelu, pohjoisen asiakasohjaus, asiakasohjaaja
Asiakasohjaajan viran nimikkeen muuttaminen sekä palkan tarkistus Selvitys, arviointi ja sijoitus -palvelun Helppiseniori pohjoisen asiakasohjauksessa
Päätös
Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja päätti muuttaa asiakasohjaajan viran (vakanssi 036759) nimikkeen asiakkuusvastaavaksi 1.1.2023 alkaen sekä muuttaa vakanssin peruspalkan 2740,71 asiakkuusvastaavan palkaksi 3126,58 (ei sisällä 1.10.2022 tullutta 0,5 %:n yleiskorotusta) Sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalveluissa
Päätöksen perustelut
Pohjoisen asiakasohjausyksikköön tarvitaan toinen asiakkuusvastaava kuten muissakin asiakasohjausyksiköissä on, koska yksikön työalue sekä asiakasmäärät ovat suuret.
Yksikössä on vapautunut asiakasohjaajan virka, joka täytetään vakinaisesti 1.1.2023 alkaen.
Hallintosäännön 14 luvun 1 §:n 2 mom. 9 kohdan mukaan, ellei toimivallassa ole muutoin säädetty tai määrätty, toimialajohtaja päättää tai hyväksyy perusteet ja rajat, joiden mukaan viranhaltija päättää muista toimialan viranhaltijoiden virkasuhteisiin liittyvistä asioista.
Henkilöstöjohtaja on vahvistanut 6.10.2022 päätöksellään virkanimikkeiden muutoksen.
Detta beslut publicerades 19.10.2022
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Eeva Raulos, asiakasohjauspäällikkö, puhelin: 09 310 41962
Elina Määränen, asiakkuuspäällikkö, puhelin: 09 310 23317