Hankinta, terveysasemien takaisinsoittojen asiakastyytyväisyyskyselyt, sosiaali- ja terveystoimiala
Terveysasemien takaisinsoittojen asiakastyytyväisyyskyselyt
Päätös
Tietohallintopäällikkö päätti hankkia Helsingin kaupungin palvelukeskus -liikelaitoksen tarjousten (14.2.2022 ja 8.11.2022) mukaisesti Genesys-kontaktienhallintajärjestelmään jokaisen terveysaseman takaisinsoittoon asiakastyytyväisyyskyselyn kolmikielisenä. Hankinnasta tehdään erillinen tilaus Helsingin kaupungin palvelukeskus -liikelaitokselle yhteistyöasiakirjan mukaisesti.
Asiakastyytyväisyyskyselyyn Genesyksen osalta liittyvät kertaluonteiset kustannukset ovat 193 002 euroa (alv 0%) ja vuotuiset ylläpitokustannukset ovat 21 942 euroa (alv 0%). Hankinnan kokonaisarvo neljälle vuodelle laskettuna on 280 770 euroa (alv 0%). Mainittujen kustannusten lisäksi tulee tekstiviestien lähetys- ja vastaanottokustannukset sekä asiakastyytyväisyyskyselyn ylläpitomaksut.
Hankinnan kertaluonteiset kustannukset maksetaan keskitetyistä atk-investointimäärärahoista ja ylläpitokustannukset maksetaan keskitetyistä ict-kuluista. Tekstiviesti- ja asiakastyytyväisyyskyselyn kustannuksista vastaa toiminta.
Päätöksen perustelut
Terveysasemien tuloskortilla on tavoite, että kaikille terveysasemien takaisinsoitoille tehdään asiakastyytyväisyyskysely. Asiakastyytyväisyyskyselyä on pilotoitu terveysneuvonnan puhelinpalvelussa ja todettu siellä hyväksi. Kysely tukee tiedolla johtamista.
Hankinta tehdään sidosyksikköhankintana Palvelukeskus Helsingiltä. Hankintalakia ei sovelleta kuntien sisäisiin hankintajärjestelyihin (hankintalaki 1397/2016 15 §). Päätös sisältää palveluihin liittyvät kustannukset.
Tietohallintopäällikön oikeus toteuttaa hankinta perustuu sosiaali- ja terveyslautakunnan päätökseen hankintavaltuuksista sosiaali- ja terveystoimialalla 24.5.2022 § 104.
Detta beslut publicerades 15.12.2022
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveyslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Hilla-Maaria Kauranne, ict-asiantuntija, puhelin: 09 310 45088