Sijaisen määrääminen sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialalla Riistavuoren seniorikeskuksen johtajalle ja alayksiköiden esihenkilöille 1.7.2023
Sijaisten määrääminen sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialalla Riistavuoren seniorikeskuksen johtajalle ja alayksiköiden esihenkilöille 13.11.2023
Päätös
A. Seniorikeskuksen johtaja päätti, että
- Riistavuoren seniorikeskuksen johtajan sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä:
* Kannelmäen palvelutalon johtaja
* Riistavuoren seniorikeskuksen palvelupäällikkö
* Hopeatien palvelutalon johtaja
pois lukien virka-asemaan perustuvat julkisen vallan käyttöä edellyttävät tehtävät, joita hoitaa sijaantulojärjestyksessä oleva viranhaltija.
- Kannelmäen palvelutalon johtajan sijaisena toimivat sijaantulojärjestyksessä:
* Kannelmäen palvelutalon ryhmäkoti Sinikellon
ja varahenkilöstön osastonhoitaja
* Kannelmäen palvelutalon ryhmäasumisyksikkö Kanervan
ja ryhmäkoti Leinikin osastonhoitaja
* Kannelmäen palvelutalon terapiahenkilöstön,
palvelukeskustiimin ja päivätoiminta Urkurin
osastonhoitaja
pois lukien virka-asemaan perustuvat julkisen vallan käyttöä edellyttävät tehtävät, joita hoitaa sijaantulojärjestyksessä seuraavana oleva viranhaltija:
* Riistavuoren seniorikeskuksen johtaja
* Hopeatien palvelutalon johtaja
- Hopeatien palvelutalon johtajan sijaisena toimivat sijaantulojärjestyksessä:
* Hopeatien palvelutalon ryhmäkotien osastonhoitaja
* Hopeatien palvelutalon terapiahenkilöstön,
palvelukeskustiimin ja varahenkilöstön osastonhoitaja
* Hopeatien palvelutalon palveluasumisen osastonhoitaja
pois lukien virka-asemaan perustuvat julkisen vallan käyttöä edellyttävät tehtävät, joita hoitaa sijaantulojärjestyksessä seuraavana oleva viranhaltija:
* Riistavuoren seniorikeskuksen johtaja
* Kannelmäen palvelutalon johtaja
B. Samalla seniorikeskusten johtaja päätti, että
Riistavuoren palvelupäällikön sijaisena toimii Riistavuoren seniorikeskuksen johtaja.
Samalla seniorikeskusten johtaja totesi, että edellä mainittujen
henkilöiden ollessa estyneinä, yksikön päällikön tai alayksikön
esihenkilön sijaisena toimii seniorikeskusten johtajan määräämä henkilö.
Tämä päätös on voimassa 13.11.2023 alkaen ja korvaa lännen
palvelualueen johtajan 16.3.2022 tekemän päätöksen § 23.
Päätöksen perustelut
Sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan toimintasäännön 2.7
luvun mukaan yksikön päällikön tai alayksikön esihenkilön ollessa
estyneenä hänen tehtäviään hoitaa palvelun päällikön määräämä
viranhaltija tai toimenhaltija.
Detta beslut publicerades 03.11.2023
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Pöytäkirjan 39 §.
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastuslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/
Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.
Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Pöytäkirjan 39 §.
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.
Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §
Mer information fås av
Taina Hietanen, johtaja, puhelin: 09 310 64287
Liimatainen Anne, Toimistosihteeri, puhelin: 09 31043145