Hankinta, lisäpalvelu, Luukku/Efecte-tietojärjestelmän kehittäminen ja ylläpito, sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Luukku/Efecte-tietojärjestelmän kehitystöiden/ylläpidollinen hankinta
Päätös
Tietohallintojohtaja päätti hankkia hankintalain 15 §:n perusteella lisäpalvelua Luukku/Efecte-tietojärjestelmän kehittämiseen ja ylläpitoon Helsingin kaupungin palvelukeskus -liikelaitokselta.
Hankinnan kokonaiskustannus on yhteensä 46 638 euroa (alv 0 %) neljän käyttövuoden mukaan laskettuna.
Päätöksen perustelut
Luukku/Efecte-tietojärjestelmän kehittämisellä tehostetaan hallinnollisten palvelupyyntöjen toimeksiantoja ja seurantaa sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan eri palveluissa. Se tarvitsee ylläpitoa ja päivityksiä ja tarpeen vaatiessa korjaavia toimenpiteitä. Sen tulee kattaa korkeat käytön vaatimukset sekä raportointi, koulutus ja tuki.
Hankinnan kustannukset muodostuvat kertaluonteisista rakentamiskustannuksista 35 438 euroa (alv 0 %) ja järjestelmän ylläpito- ja käyttäjätukikustannuksista neljälle vuodelle laskettuna 11 200 euroa. Hankinnan kertaluonteiset kustannukset maksetaan sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan ICT-investointibudjetista muihin investointeihin varatusta määrärahasta. Hankinnan jatkuvan palvelun kustannukset maksetaan sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan atk-käyttötalouden määrärahasta.
Tietohallintojohtajan oikeus toteuttaa hankinta perustuu sosiaali-, terveys- ja pelastuslautakunnan päätökseen hankintavaltuuksista sosiaa-li-, terveys- ja pelastustoimialalla 27.8.2024 § 167.
Detta beslut publicerades 18.11.2024
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastuslautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/
Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.
Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Toni Pietilä, ict-asiantuntija, puhelin: 09 310 39130
Lari Koppinen, ict-suunnittelija, puhelin: 09 310 31612