Sijaisen määrääminen kaupunkiympäristön toimialalla alueiden käyttö ja -valvonta -yksikön viranhaltijoille 1.4.2021 alkaen
Kaupunkiympäristön toimialan alueidenkäyttö ja -valvontayksikön viranhaltijoiden sijaisten määrääminen 1.4.2021 alkaen
Päätös
Asukas-ja yrityspalvelupäällikkö päätti, että alueidenkäyttö ja -valvontayksikön päällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä:
- alueidenkäytön tiimipäällikkö
- alueidenvalvonnan tiimipäällikkö
- alueidenkäyttötiimin johtava tarkastaja
Alueidenkäytön tiimipäällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä:
- alueidenkäyttö ja -valvontayksikön päällikkö
- alueidenvalvonnan tiimipäällikkö
- alueidenkäyttötiimin johtava tarkastaja
Alueidenvalvonnan tiimipäällikön sijaisina toimivat sijaantulojärjestyksessä:
- alueidenkäyttö ja -valvontayksikön päällikkö
- alueidenkäytön tiimipäällikkö
- alueidenkäyttötiimin johtava tarkastaja
Mikäli edellä mainitut henkilöt ovat estyneet, sijaisena toimii palvelun päällikkö.
Tämä päätös on voimassa 1.4.2021 alkaen toistaiseksi ja korvaa asukas- ja yrityspalvelupäällikön päätöksen 8.1.2020, 2 §.
Päätöksen perustelut
Alueidenkäyttö ja -valvontayksikön viranhaltijoiden sijaisuuksia päivitetään alueidenkäyttötiimin perustetun johtavan tarkastaja viran osalta.
Kaupunkiympäristön toimialan toimintasäännön 7 luvun mukaan palvelun päällikkö päättää yksiköiden päälliköiden ja tiimien päälliköiden sijaisuusjärjestelyistä.
Detta beslut publicerades 31.03.2021
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Inkeri Lehmusoksa, vs. yksikön päällikkö, puhelin: 09 310 22794