Vuokraus, tilat, Kansakoulukatu 3, Headmasters Office Ky, kaupunginkanslian elinkeino-osasto
Vuokrasopimuksen päättäminen ja uudet sopimukset, Kansakoulukatu 3, Helsinki Business ja Elinkeino-osasto Maahanmuutto ja Työllisyys
Päätös
Yksikön päällikkö päätti päättää 1.9.2022 alkavan vuokrasopimuksen 211028179 Kansakoulukatu 3, Helsingin kaupungin kanslia elinkeino-osaston kanssa ja tehdä uudet sopimukset niin, että Kansakoulukatu 3:ssa olevat tilat jaetaan Helsingin Kaupunginkanslian elinkeino-osaston ja Elinkeino-osasto Maahanmuutto ja Työllisyys välillä edellä olevan mukaisesti:
Helsinki Business (Elinkeino-osaston tuleva uusi nimi) 923 m² ja Elinkeino-osasto Maahanmuutto ja Työllisyys 461 m², yhteensä 1384 m².
Vanhat vuokraehdot, vastuunjakotaulukko, pääoma- ja ylläpitovuokrat sekä Kaupunkiympäristön Tilat- palvelulle maksettava hallintokulu säilyvät ennallaan.
Uudet vuokrasopimukset alkavat 1.9.2022.
Päätöksen perustelut
Kaupunginkanslia haluaa kohdentaa vuokrakustannukset Elinkeino-osaston sisällä oikeisiin yksiköihin.
Detta beslut publicerades 31.08.2022
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Markku Liukkonen, asiakaspäällikkö, puhelin: 09 310 38577